Sunday 16 April 2017

წარმატების ზუსტი ინდიკატორი


სიტყვა წარმატებაზე, ერთი რედაქციიდან უნიკალური თანამშრომელი მახსენდება, რომელიც ჟურნალისტებთან ერთად VIP პერსონებთან ინტერვიუზე მიდიოდა, რესპოდენტებთან სამახსოვრო ფოტოს იღებდა და შემდეგ სოციალურ ქსელებში დებდა წარწერით: „ინგლისური ჩაი დიდი ბრიტანეთის ელჩთან“, „ყავა კალაძესთან“, ან „საინტერესო საუბარი მეთიუ ბრაიზასთან“ და ასე შემდეგ.

ის, რომ „კულისებს მიღმა“, ინტერვიუს დროს, ჩუმად გვერდზე იჯდა და დებილივით თავს იქნევდა, მხოლოდ ჩვენ ვიცოდით, სამაგიეროდ „მთელ თბილისს“ (და მას სოც.ქსელებში მთელი თბილისი ჰყავდა მეგობრებში) ეგონა, რომ ეს „უაღრესად ნიჭიერი და წარმოუდგენლად საქმიანი“ ქალბატონი ნებისმიერ დროს, ვინმე ვი-აი-პი პერსონასთან ინგლისურ, ჩინურ ჩაის, ან ტაილანდურ ყავას სვავდა. 

მოკლედ, ძალიან "წარმატებული" იყო სოციალურ ქსელებში. ასეთი ტიპების ვირტუალური მანქანები, კურორტები სოც.ქსელებში ცალკე საკითხია..

„და რატომ დასცინიო? დასაცინი შენ ხარო“ - მითხრა ერთმა ახლობელმა, - გამოცემის რუბრიკის თანახმად ყოველ კვირას შენ წერ ინტერვიუებს vip პერსონებთან, ანუ შენი საქმიანობაა ეს, მაგრამ მათთან ფოტოებს სხვები იღებენ და პიარდებიან. ახლა მოდი მიმტკიცე, რომ შენ უფრო ჭკვიანი ხარო“! J 

ამ სიტყვების მერე ცოტა დავფიქრდი?
კი ბატონიო, ბრბოზე ასეთი „პიარი“ მოქმედებს. ვეთანხმები, რომ ასეთით მეთოდით "ფოლოვერების" მთელ
არმიას შეაგროვებ. ისე, ფოლოვერები რა სიკვდილია? მათ კოლექტიურად "უყვარხარ" და კოლექტიურადვე "სძულხარ", სხვა არაფერი არ იციან. თუმცა, ბრბოს გამოყენება კომერციული მიზნებით შეიძლება. 

ერთმა ნაცნონმა ვიღაცაზე ასეთი იდიოტიზმი წამოაყრანტალა: "კაცო, ის ვინ ჩემი ფეხებია, შევედი მის გვერდზე და სულ რაღაც 15 ლაიქი ჰქონდაო!" J J

მოკლედ J ლაიქები და ფოლოვერები თუ არ გყავს მაგარ ტრაქში ხარ თურმე J J